Nz1 bende az önce kıyafetlerini serdim yarına kadar kurursa hepsi daha makinada çalışıyor yarın ütüsünü yapacağım.
Dün akşam odası tamamen kuruldu bitti eşim akşam dolaplarını silecek. Bugün karyolasına yatak alacağız. Yarın halısı gelecek. İnşallah pazara kadar her şeyi bitmiş yerleştirmiş olurum 🥹🥰
Bunların hepsini yaparken ağlayarak yapıyorum. Bana inanılmaz duygusallık çöktü 1 haftadır 😂 her şeye ağlıyorum.