kbrklc16 baby0707 ne zaman öğreneceksin cinsiyeti öğrendiğinde bana yazar mısın ismimi.takip.edip.merak ettim.banada kiz dediler bakalim yuvarlak.oldgu için 😄
ezgimom02  Benimkine de bakar mısınız 🥰 12 hafta 3 günlük
simsiyuce aylah61 evet bende doktor bakarken videoya çekmiştim sonra izlerken videoda gördüm bunu doktor söylemedi 17. Haftada tekrar muayeneye gideceğiz o zaman söyleyecek. Kız gibi zaten en başından beri kız hissediyordum 🥹💞🌸
simsiyuce aylah61 evet bende doktor bakarken videoya çekmiştim sonra izlerken videoda gördüm bunu doktor söylemedi 17. Haftada tekrar muayeneye gideceğiz o zaman söyleyecek. Kız gibi zaten en başından beri kız hissediyordum 🥹💞🌸