Dezehs ayyy ben bu o... eltileri boğacam valla ne istiyolar anlamadım ki ayrıca kızı olan bir annenin erkek çocuk istemesi gayet normal insan iki duyguyuda tatmak istiyor kıskanmakla ne alakası var benim ilk çocuğum eltimle paylaştım hamile olduğumu ay sakın erkek doğurma ben erkek doğuranlara sinir oluyorum inşallah kızın olur diye bana hergün dua ediyo oraya gidiyorum kafamdan aşşağı habersiz tuz falan döküyo cinsiyet öğrenmek için deli ediyo beni