ipek_94 Arkadaşlar merhaba ben 20 gün sonra sezeryan olacağım tüpleri de bağlatmayı düşünüyorum. Bunu yaptıran var mı özellikle sezeryan sırasında. Sonrasında ağrı olur mu nasıl bi süreç ?
Turuncukelebek ipek_94 bende sezeryan de yaptırıcam inşallah arkadaşım yaptırmış bir sorun yaşamamış ekstra