mcrukiye bu haftalarda önde ya geride olması bir risk oluşturmaz, tek muayeneyle de yorum yapmazlar zaten, bazen hızlı gelişir bazen yavaşlar bebek bir şekilde haftasına uyum sağlar derler. Benimde bebeğim 20. Haftaya kadar bir hafta geriden geliyordu. 30. Haftaya kadar haftasına uyumlu geldi, o haftada 2 hafta gerilik çıktı. 35e kadar 3 haftaya kadar gerilik hesaplandı. En son birden 35e uyumlu geldi. Şuan haftamız 37 olacaktı ama bir hafta geri çektik 36 olduk şuan günü gününe uyumlu. Siz beslenmemize dikkat edin detaylı yaptırın doktor takibiyle ilerleyince bir sıkıntı olmaz inşallah