Kizlar selam,
Bu benim 3. Gebeligim birisi 4 yasinda hic sancim
Olmasi çat dar dendi dogum yapmadigim icin sezaryen oldum.
- Gebeligim karnimda vefat edince kurtaj oldum.
- Gebeligim suanda ssvd istiyorum yapan var mi aranizda hikayelerinizi dinlemeyi cok isterim