Bebegimgeliyor10 sanırım erken diyeydi en son pazartesi günü kan verdiğimde 3466 dı keseyi gördük, şimdi 2 hafta sonra tekrar gideceğim. Moralini bozma bende üzülüyordum doktorum pazartesiye kadar kan verme demişti dayanamamıştım vermiştim iyi düşün iyi olsunnn bebişlerimize sağlıkla kavuşalımm