Kızlar üç gündür şiddetli sancım giriyordu bugün doktora gittim alttan ultrasonla baktı rahim kısalığın var dedi kaç dk baktı 25’i göremedik bile hep 20 vs hatta bir ara 18-19 gördük dedi ki erken doğum olabilir ağrıların da bu yüzden sabah öğlen akşam progestan verdi napcam bilmiyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?