Geçmiş olsun. Ben de aynı şeyleri yaşadım. 29.haftada fark ettik kısalığı ama daha önce başlamış olabilir. Birkaç gün hastanede de yattım. Sonrasında eve çıktım. Evde istirahat halindeyim. Progestanı günde iki kullanıyorum ben. Düzenli kullanmakta fayda var. Onun haricinde bol bol yatın uzanın. Rahme baskı yapacak hareketlerden kaçının. Eğilmek çömelmek fazla ayakta durmak gibi. İnşallah haftalarınız hızlıca ve sağlıkla geçer.
Son kontrolde benim de 19 mm ölçmüştü bakalım inşallah aynı kalmıştır en azından. Uzama olmasını beklemiyoruz ama kısalmaya devam etmemesi bile iyi