Nursellllllll123 19 nisanda kürtaj olmuştum ve üstünden 4 ay geçti sat 25 temmuzdu dün yumurtlama günümdü ve korunmasız ilişki oldu sizce tutarmı adetim çok düzenli 28 günde bir oluyorum
erikarpuz Nursellllllll123 ilk kürtajımdan sonra ilk denememde tekrar hamile kaldım ama ikincide 10 ay uğraştım olmadı olabilir olmayabilir de ama kürtajdan sonra genelde kolay hamile kalınıyor diyorlar rahim temizlenmiş dinlenmiş oluyor inşallah bu ay tutar sağlıkla ilerler
Nursellllllll123 erikarpuz ya bilmiyorum kafam aşırı karışık bizede eylülde bir sene olucak yani evliliğime bende istiyorum artık korkuyorum ya tutmazsa diye çokta düşünmek istemiyorum kendimi ona bağlamak istemiyorum yani rabbim en iyisini bilir bakalım hayırlısı neler olacak
erikarpuz Nursellllllll123 iki kere kürtaj oldum ilk kürtajımı geçirdikten sonra hemen hamile kaldım o da sağlıksızdı maalesef tekrar denemek istedik ama o zaman da gebelik olusmadı