Kızlar selam ❤️ 21 Temmuz da planlı sezaryen oldum❤️ hep burda hikaye okuyordum hatta son hafta herkesin hikayesini okumuşumdur öyle bir korku😂 21 Temmuz sabah 7.30 da doğum demişlerdi bu yüzden 6 da hastanedeydik yatış yapıldı damar yolu açıldı nst çekildi önlük getirdiler derken saat 7.30 oldu ve acil hastalar var deyip beni beklettiler😂 ben korkudan elime koluma sırtıma uyuşturucu krem sürmüştüm tabi onca saat bekleyince sırtımdakinin etkisi de geçti 😂😂 saat 13.00 a kadar dualar ağlamalar eşliğinde odada bekledim sonra beni almak için geldiler ben baya ağlıyorum korkuyorum iğne fobim var ve canım aşırı tatlıdır 😂 ameliyathaneye gidene kadar ağladım sedyeye aldılar beni ben titriyorum korkudan sonda takılacak dediler onu da uyuşmadan taktırmam dedim 😂😂 onlar ikna oldu benimle biraz konuştular anestezi doktoru geldi her aşamayı sana haber vericem kendi kasmazsan kolay olur dedi ve her aşamayı da söylediler zaten şöyle söyleyeyim bu aşamada ağlamıyordum ve iğne ağlatmadı yani öyle korkak olmama rağmen öldüm bittim bir acı değildi yani😂 hareket etmeyince hemen de bitti zaten 30 saniyelik bir şey sonra sedyeye yatırdılar kontrol ediyorlar uyuşmanızı ben uyuşmam diye çok korktum burda okudum çünkü uyuşmadım hissettim yazanları ben 10 15 dakikaya uyuştum birazcık uzun sürdü ama uyuşuyorsunuz 😂 ben bağırdım ben uyuşmadım kesmeyin diye 😂😂 ama merak etmeyin kesmiyorlar zaten 😂😂 sonra uyuşunca kontrol edicez dedi ama o sıra başladılar lambadan gördüm e başladınız görüyüorum dedim 😂 13.15 de güzel kızım doğdu ❤️ sonrası üstünü giydirip yanınıza getiriyorlar derken sizin dikim işlemleriniz devam ediyor ❤️ 40 dakika kadar sürdü bu aşama o sıra ben kızıma bakıyordum sonra dua da edeyim dedim ameliyat ekibinin de istediği duaları ettim 😂 hafif bir çekme hissediyorsunuz ama bu sizi germiyor emin olun ❤️ işlemler bitince beni bekleme yerine aldılar kalp hastasıyım bir takım sorunlar yaşadım nabızla tansiyonla alakalı o yüzden sanırım beş dakika sonra ayaklarımı oynatabiliyordum ve ağrım ağrı kesiciden önce başladı iki saat kadar aşağıda beklemek zorunda kaldım benim için bu biraz zordu diğer türlü ağrı kesicilerle dayanılabilir oluyor ❤️ ilk yürüyüş burda yazanlar gibi zor da değildi ya da ben ameliyattan sorun yaşadığım için yarı oturur vaziyette çıktım onun a etkisi olabilir organlar yerleşmiş olabilir izin verirlerse yarı oturur pozisyona gelin yürüyüşten önce ❤️ gece boyu sürekli yürüdüm gaz çıkarabilmek ve toparlanmak için kendim yattım kalktım ve inanın bu aşama zor geldi yatıp kalkmak o da dayanılabilir ağrım arttıkça ağrı kesici istedim yanımda komposto ve kahve falan götürmüştüm çok faydasını gördüm migrenim var ve şükür hiç ağrı yaşamadım bugün gayet iyiyim dikişlerşm alındı perşembe günü sadece yüzüstü yatamıyorum o kadar onun dışında her şey yolunda ❤️ benim gibi çok korkan arkadaşlar moral olur inşallah ❤️ sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 🌸 herkese hayırlı kolay doğumlar nasip olsun inşallah ❤️