Doktor bize 13.haftada kıza benziyor dedi iki doktora gidiyoruz biz diğer doktora gittik 1 hafta sonra erkeğe benzetti😂kafamız çok karıştı ama 16.haftamızda bebeğin kız olduğu kesinleşti bence mutlaka 16.haftanın beklenmesi lazım yanılma olmaması için