Hamile kalmadan önce dikkat etmezdim ama insanlardan dahada nefret etmeye başladım; metrobüste hamile olduğumu görünce uyuyanlar, metroda kafasını öne eğip mal gibi duranlar, gözünün içine baka baka yer vermeyenler en çokda kadınlara kızıyorm oda anne olmş ve ne olduğunu biliyor. Geçen minibüste çingene çoğu insanın tiksindiği kadın 3 aylık bebeğini bağlamış sırtına kalktı bana yer veriyor hamilesin sen otr bilirim zordur diyo kadını zor bela oturttum yerine bir Allah ın kulu yer vermedi. Metrobüste zincirlikuyuya geldik herkes indi bütn yolcluk boyunca surtma mal gibi bakan kadn yanındaki inğnce bana yana kayark yer verdi. Kontrole gitmişm dr un kapısında karısıyla birlikte oturan mal öküz adam bilmem nerelerini yayarak oturdu yer vermedi. Karısına yer vermesn kavga eder o tipler. Anladım ki biz bencil olmuşuz insallığımızı kaybetmişiz en çnemlisi vicdan yoksunu olmuşuz kadını kadın bile anlamıo ben artık yer boşalırsa siz otrmayın ben otrucam hamileym önceliğim cr diyip otruyorm yer boşalmazsa ayakta sağa sola çarpa çarpa gidioz