Hanımlar son adet tarihim 8 haziran 29unda erken gebelik testiyle gebe olduğumu öğrendim. Daha sonra doktora gittiğimde haftasının ileride olduğunu gördüm. İlk çocuğum da 2 hafta ileriden gidiyordu. Bunda da SATa göre ultrason ölçümleri ileriden gidiyor. İnternetten araştırdığımda erken döllenme olabilir diyor bu erken döllenme olayı nasıl oluyor yumurta adet biter bitmez mi dölleniyor yoksa önceki aydan kalan yumurta mı dölleniyor?? Regl biter bitmez döllenme oldu desem süre kurtarmıyor sanki. Eski yumurta ile hamile kaldım üstüne gördüm desem 8 hazirandaki reglim gayet yoğundu. Ben işin içinden çıkamadım erken döllenmenin mantığını anlatabilecek biri var mı???