Mislips Kızlar salı günü kan testi verdim acilde değerim 6.5 çıktı ondan iki gün sonra sağlık ocağında kan testi verdim 4.9 çıktı hamile miyim değil miyim aynı durumu yaşayan var mı?
rb18 Mislips bence deılsın ama adetının gecıkmesı devam ederse acele etme 1 hafta sonra tekrar yap ümitlenmek nasıl bısey cok ıyı bılıyorum sadece bekle 1 hafta ıcınde zaten ya adet olursun ya olmazsın
2melekannesi_ Mislips kimyasal gebelik olabilir tekrar kan verin düşüş varsa yakında kanamanız başlar adet olursunuz