smyrsmyr Bade088 berbat bir bdogum kontrol hapı. Oglum2 yaşındayken başlamıştım doktorum vermişti. Sadce 4 5 gün kullandım bıraktım. Ya birini öldürecektim yada çocuğuma zarar verecektim. Bir ağlıyor bı sinirleniyorum depresyona girmiş gibiydim eşim birşey dese küfür etmiş gibi geliyordu yani aşırı sinir ve ruh halimi etkiledi doktor hemen bırak dedi. Ve çok şükür iyiki bırakmışım
babyiscoming_ Bade088 ben kullanıyorum 40ım çıkınca kullanmaya başladım. Psikolojik olarak vs herhangi bir etkisi olmadı. Bebeğim 6 aylık şuan herhangi bir sıkıntı yok koruyor, emzirirken kullanılıyor diye bunu tercih ettim diğerleri emzirirken kullanılmıyor
Hiypatyaa Bade088 ben 40 im çıkmadan bir hafta önce kullanmaya başladım. 15 ay kullandım o süre zarfında reglimi düzenli oldum . Bir şikayetim olmadı ilaçtan yana
sinnakbs Kvsr46kvsr ben emzirenler yasmin kullanamıyor diye biliyorum bir sorun isterseniz doktorunuza
Bade088 babyiscoming_ adet olmadan kullanılabiliyor mu 40 imiz çıkınca ek korunma yöntemi gerekiyor mu adet olmadan kullaninca
Bade088 babyiscoming_ adet ne zaman görülüyor hapı kullanmaya başladıktan sonra hangi hapta gördünüz kaçıncı hapta