Anneler acil öneriye ihtiyacım var. Bebeğim 2,5 aylık. 25. günde doktorun önerisiyle geceleri 1 tane mama vermeye başladım. Saatte bir uyanıyordu çünkü. Bu formül işe yaradı ama sonrasında bebeğim ara ara memeden sonra ağlamaya başladı, o zaman da takviye ettim. Öyle öyle derken şimdilerde her meme sonrası 120 mL takviye veriyorum doyması için. Günde 8-9 kez besleniyor. Bir haftadır Bestlak kullanıyorum, 2 gündür de Solgar’ın Brewers Yeast vitaminine başladım. Henüz mama sayısında bir değişme yok. Her gün 4-5 yaprak marul, 2 kaşık tahin, emziren anne çayı, rezene çayı içiyorum. Bebeğimi anne sütüyle besleyebilmek istiyorum. Benzer durum yaşayanınız var mı?