Visneli1so-s Bu haftalarda bebeğiniz kilosu kaçtı kizlar haftam 32+6 doktor 2 ye yakın dedi net birşey demedi ama iyi dedj
Gizem1504 Visneli1so-s 31de 1850 idi bana artık 200 250 gr alacak kilo artışı olur demişti ama 2 küsürlerde olabilir sizin en on kaçıncı haftada gittiniz
mucizebebegimmm Visneli1so-s tam 32+0 da 1700 gr demişti doktorum. Ama önemli olan sağlıklı olması vaktinde doğması 🥰 şimdi 35 olduk. Haftaya 36+0 da kontrolümüz var 🥹
Gizem1504 Visneli1so-s ölçümler her zaman doğruyu vermiyo +_ payı var biliyorsunuz doktor aslında söylerdi bi sıkıntı olsa
Herseydenbiktim Visneli1so-s Bende o zaman 32+2 idim aramızda pek yokmuş bana kilosunun iyi olduğunu söylemişti doktor, eger sıkıntı yok uyumlu dediyse endişe etme🙏🏻