Kızlar cinsiyetim belli oldu. Ve kızım olacak Allah’ın izni ile. 🌸 Eşimle biz hep kızımız olursa Efsun ismini koyarız diye düşünüyorduk. Ve öğrenincede o bizim efsunumuz diye söylemeye başladık. Sizce bu isim nasıl? Çevrenizde varmı bu isim? İsimler çocuk karakterini belirlermiş ya aklıma çok takılıyor.