38+3 oldum. Bu 2. Doğumum olucak ama ilkinden daha çok korkuyorum. Normal doğum yaptım aslında çokta aşırı zor olmadı. Kendi sancımla doğurdum. Ama kesim çok fazlaydı yırtılmam oldu o sancı dikişlerin atılması sonrası falan unutamıyorum. Kendimi sakinleştiremiyorum. 4-5 ay o dikişlerin psikolojisini atlatamadığımdan ilişkiye bile giremedim eşimle. Şimdi de doğum yaklaştıkça ben yapamıcam diye korku bastı.