Selam kızlar robot süpürgem bozulmuştu götürdüm kasko ve garantisi devam ediyordu 20 gün sonra teslim aldım sorun çözüldü dendi eve geldim denedim o küçük sorun çözülmüş ama daha büyük sorunu var şuan olduğu yerde fırça dönüyor sadece ilerleme istasyona gitme vs asla yok. Tekrar götüreyim mi yoksa heyete başvursam sonuç alır mıyım?