Ulkuesra01 Happy Mom bayanları ❤️ Kızlar bugün devlet hastanesi kadın doğuma gittim gitmez olaydım ne bi kalp atışı dinlettiler ne de bi ultrason fotoğrafı 2 dakika sürdü desem inanır mısınız girmemle çıkmam devlet hastanesinden memnun olan varmı aranızda🙂
asil15 Ulkuesra01 açıkçası geçen haftaya kadar memnun değildim ama artık kesinlikle devlete giderim kalp atışı için geçen hafta özele gittim kalp atışı yok dedi 3bin vereceksin yüksek ultrasona gir dedi bende sinir oldum çıktım yani para tuzağı zaten ben muane parası odemisim niye bir daha odiyim herneyse hemen devlete gittim tam bir suratsız doktor du ama çok şükür duymak istediğim şeyleri şöyledi bebegide kalp atışınida gördü 1 ay sonra grs dedi.
asil15 Ulkuesra01 devlet hastanesinde genelde küçük haftalarda dinlenmiyorlar zararlı diye duydum 12 haftadan sonra dinletiyorlar