15+3 den selam 🤗 en son 12+6 da doktor muayenem vardı herşey güzel geçti ikili tarama sonucu da güzel geldi çok şükür. Doktor 1 ay sonraya randevu yazdı bu süreçte beklemesi biraz zor geçiyor benim için. Cinsiyetimizi hala göremedi. Zaman geçmiyor sanki…