may01 özeldede şehir hastanesindede doğum yaptım ama benimki sezeryan valla ilgi ikisindede aynıydı 2 çocugum özelde oldu son oğlum şehirde şimdi gene şehire gidşyorum eski doğum evleri gibi değil özleden farksız oldular.
Şehirdeki tüm dr leri biliyorum şuanlık en memnun kaldığım havva can hanım oldu erkek istiyorsan mustafa oğuz var ama eskisi kadar ilgili değil