Benimadimanne Kizlar adetimin 3. Günü gittim ultrason istedi yumurtalıklarına bakalım diye ultrasonu da haftaya attılar ama adetim bitiyor adetliyken mi bakilmasi lazimidi 🥹
yasarceyda12 Benimadimanne benim bildiğim adetliykende bakılıyor bakılan tanıdıklarım var ama adetli değilkende 14-15. Günde bakılıyor ama doktorun tedavi şekli ne bilmiyoruz sonuçta belki adetliyken bakılması lazımdır size
Benimadimanne Asill01 yasarceyda12 Asill01 anladım bana randevu olmadığı için haftaya Çarşamba verdiler bakalım Dr ne diyecekse artık teşekkür ederim ☺️♥️🌼
Asill01 yasarceyda12 Ewt adetin ikinci günü bakılıo sonra 12.günde itibaren büyüme takibi yapılıo hatta bgun bnm takip başlıcak çatlatma iğnesi için iki günde bir bakılacak dediğiniz gbi adetin sadece 2.veya 3.günü bakılıo sonra 12.günden sonra takip başlıo