lotusflowers Kızlar devlet hastanesinde beta verdim elime verdikleri kâğıtta 12 ağustosta çıkacak yazıyo hemşireye sordum otomatik veriyo sistem onu sen yarın enabıza bak dedi yarında hafta sonu giriyo. Ne zaman çıkar acaba çok heyecanlıyım 🥹