momsalis ben perinatoloji bölümünde doğum yaptım o yüzden eşimide almadılar kısa süreliğine girip çıkıyordu ama normal bölümde sancı çekerken evet eşiniz veya istediğiniz 1 kişi yanınızda oluyor doğum esnasında çıkarıyorlar sadece geçen konuştum hastaneyle şimdi perinatolojidede eş girebiliyormus artık, doğumda yaklaşimlari hoşuma gitti çok korkuyordum azarlama durumlarından Felan duydukça ama resmen özelde gibi hissettirdiler çok iyi davrandılar tek sıkıntı dikisimi asistan attı beceremedi dikişim tutmadı 3 kez yeniden dikildim enfeksiyon kaptım çok zor günler yaşadım. Şimdi 38 haftalık hamileyim yine orada doğum yapacağım bu sefer bu konuda doğum hanedeyken ciddi ciddi uyarmayi düşünüyorum