Msalbyrk kasılma gerilmeyi saymıyorum bacım. Ama hareketlerinin azalması biraz tedirginleştiriyo beni 😕 benim mecburi sezeryan 3. Bebegim cunku 👼 38+1 günlüğüz.. Büyük kızımı 38+2 de almıştım kucagıma suyumun gelmesiyle.. Oglumda 36+5 gelmişti sancılarımdan ve nişan'dan dolayı. Bu sıpam baya zorluyo beni 😣 her gebelik farklı oluyomuş bunu anladım ben 😣😣