ahsenimdeahsenim Kizlar bugun 10 haftalik olduk.kasiklarimda agri oluyor aniden giren.benim gb olan var mi.birde belirtilariniz devam ediyor mu
ahsenimdeahsenim Zbyd3 kanama yok suan.1 hafta once vardi dusuk tehlikesi dedi doktor.insan korkuyor boyle olunca
Miraclem Benimde ara ara sancı gibi giriyor cok fena sonra geçiyor ansızın yine normal sanırım . Ama ayaklarınızı sicak tutmaya bakın
ecemciik Ben 8 haftalık hamişim, kasık ve karın ağrısı beni de öldürüyor inanın ki, kanamam hiç olmadı ama, inşallah bebiş de iyidir