Annnee devletin cihazı çook kötü bugün gittim resmen keseyi göremedim ben dr gösterdi sonra kese ve kalp atışını bildiğiniz görüntü fluu yok gibi.Kalp atışını da sesi açmadı ben de açmayın dedim çünkü geçen hafta özeldeki dr sesli dinletmişti zaten .Üst üste olmasın dedim.Kalp atışını gördüyseniz sorun yoktur inşallah