Esmaaaa58 Kızlar ben 3 temmuz da düşük yaptm kürtaj oldm ondan sonra ara ara kanamalrm oldu şmdi adet zamanım gelmişti geçti olmadm 6 gn geçmişti geçtkiten sonra 7 gnü lekelme kanama oldu iki gn daha da olmadı norml mi
Meral_63 Esmaaaa58 en az 3 aya kadar düzene girir sıkıntı yapma rabbim sağlıklı hamilelelikleri bize nasip etsin inşallah
Zbyd3 Çok normal canım adet dalgalanmaları ara kanamalar bende nisanda olmuştum 2 ay oyle devam etti gecikti yada ara kanamalar oldu .doktorum duphaston adet söktürücü düzenleyici vermişti cabuk düzene girdim geçmiş olsun
Esmaaaa58 Zbyd3 peki çock olur mu peki adet olmadan çock istyoruz da belm ağryo ama damla damla olyorm şuan mesela hiç yok belm ağryo sadce