Nursima_Vural Kızlar merhaba 2 gündür ara ara karın ağrısı ve ishalım var (25+4) daha önce yoktu yeni b12 vitamini kullanmaya başladım acaba onun mu bi etkisi yoksa doktora basvurmalımıyım😵💫🥴
kbraa2727 Nursima_Vural Bence doktora bı git gebelikte ishal çok istenmiyor bende de oldu doktora gittim şükür düzeldi geçmiş olsun
Merve0660 Bazı ilaçlar mide de çözünür bazıları bağırsakta B12 ve demir hapları öyledir reçetesini okuyun ilacın yan etkilerine bakin. Bol su için ishal yogunsa