Kızlar sabah ilk idrarla test yaptım . Çatlamanın 8.günü bugün. İlk hamileliğimi de 8.gün öğrenmiştim . İlk 10 dk çıkan gözüken kıl gibi 2.bir çizgi çıktı.sonrasında içini açtım bakmak için açtığımda da vardı . Daha sonra testi kapattım ettim çizgi gözükmemeye başladı sonrada kayboldu bunlar 1 saat içinde oldu. Böyle olup hamile çıkan var mı