6 aylık olduk hala isim bulamıyorum kocam babasının ismini koyma isteğinden asla vazgeçmiyor diğer çocuğa hiç karismadim istediğini koydun diyor bana.. ama hiç içime sinmiyor en azından 2. İsim koyayım ben onunla hitap edeyim diyorum ama bulamıyorum hiçbiri içime sinmiyor bir türlü 😔 babasının ismi Kemal . Bende Asil mi koysam acaba diyorum şimdi herkeste var ama .. kızımın adi da Asel uyumlu olur diye. Önerisi olan varmi yada esimi nasılsın vazgecirebilirim Bundan birkaç defa konuştum da yok