BurcuMusti3107 Kızlar merhaba bugün 8+1 haftalık olduk ama gece afedersiniz lavaboya gittim tuvaletimi silindikten sonra peçete pembe kırmızı gibi açık kırmızı kan kalmış nedir sizce bu gelen şey veya yerleşme kanaması bu haftalarda olur mu çok telaşlandım ya
BurcuMusti3107 Gkcgkc bende öyle düşündüm ama devamıda gelmedi sadece sağ tarafımda ufak ufak bıçak saplaması gibi bir şeyler oluyor doktoruma yazdım bakalım ne diyecek
sonumudum BurcuMusti3107 dönüş alabildiniz mi bende 6+5 im az once pedime ilk defa açık kahve leke geldi boş gebelik diye söylentiler olduğu için hep korkumdan acile gidiyorum suan bende de bugün sağ tarafıma saplanan bi sanci oluyo zonklama gibi umarım yerlesmedir 😑
BurcuMusti3107 sonumudum canım dün gittim ben kesenin alt tarafında küçük bir kan toplanmış dedi bunu kese etrafına yayılması gerekiyor dedi o yüzden progeteron verdi iğne fitil şeklinde onu kullanıyorum
sonumudum BurcuMusti3107 bana da Protestan fitil verdiler kuzum bir iki damla kadar kan geldi kahverengi akıntıyla karışık az once bakalim umarım ilac şifa olur 😔
BurcuMusti3107 sonumudum umarım yaa cuma günü tekrar kontrol verdi ama bu verdiği iğne çok acıtıyor sonradan yaa resmen sağa sola yatamıyorum
sonumudum BurcuMusti3107 ay allah yardimciniz olsun ya sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin mevlam 🙏🏻 ben dün bebeğimi kaybettim düşük yaptim kendiliğinden düştü 😔
BurcuMusti3107 sonumudum aaa çok üzüldüm şuan ciddimisiniz 😔 neden düşük oldu peki doktor bakmadı mı kontrolde
sonumudum BurcuMusti3107 hersey normaldi kuzum bu hafta bebek oluşur mu acaba diye muayene olacaktım salı günü bizde anlamadık neden düştü ama hep boş gebeliğe benziyor diyorlardı