zclk Kızlar 7+3te kontrole gittim doktor bebeği ve kalp atışını gösterdi ama kalp atışını dinletmedi o an heyecandan nedenini sormayı unuttum bir sıkıntı yoktur değil mi?
Dry94_ zclk canım dinletmemesi daha iyi küçük olduğu için doktorların bazıları dinletmiyo iyi değil diye ama korkma ekranda göründeyse o minik atışlar bir sonraki kontrolde dinletir ❤️
Dry94_ zclk ne demek canım sen sağol. Bebişlerin kalplerini dinlerken ses dalgası yolluyorlar ya oda kalpleri küçük olduğu için zarar vermemesi adına dinletmiyor doktorlar önemli olan ekran da görünmesi. Sağlıkla al kucağına inşallah ❤️