Meryemdd doğrudur zorlamıştır benimde sürekli ağrılarım oluyor ama artık önemsemiyorum her seferinde normal diyor çünkü 😅
30 dan sonra bende bir kötü oldum ağırlaştım karnım taş gibi hem hissiyat olarak hem ağırlık
Ama hareket olduğu için önemsemedim, yarın kontrolüm nst m var bakalım
Zor günler başladı galiba 🥲
Bide artık kolay değildir kaç kg oldular
Benim en son ikisi 3600 civarıydı milletin 38-40 haftalık taşıdıklarını biz şuan taşıyoruz normal bence 🥹