staRmama Sizce bacılarım? Arkadaşımın testi, ben Silik görüyorum dedim kuruma da olabilir dedim ama hemen çıkmış yarın regl günü
Mariam1 staRmama umarım hamilesin canm ama bu marka banda boyile çizgiler verdi kuruyunca daha da koyulaşti ama bende emin değilim
Mariam1 staRmama vala canım benim testler çatlama 4 günden beri her gün yaptım ve hepsi ayine çıktı galiba o kendi çizgi yada erken gebelik olabilr henüz bende çatlama sonrası 8 gün oldu şimdi akadar hep oyile içimde çok erken yaptım diyorum ama bilemedim bugün gidip yine test alacağım ama yarın Sabah yaparım
Mariam1 staRmama kan vermem 20 de randovum var regl olmasmam o Zaman verim buğun da test alacağım ama burda sadece bebe time var ya çok mu hasas yoksa yalancı pozitif mi veriyor anlamdım oda güvenilmez
Mariam1 staRmama banada hep poztif verdi ama çözemedim ya hic çizgi çıkarmıyor yada çıktı mı poztif veriyor
lotusflowers Bir test daha yapsın bence bende gördüm ama böyle silik olunca yalancı olabiliyo hatta daha netlerinde yalancı çıkanlar oldu burada