Gebelikte kan dolaşımı artması ile alakalıymış bende de çok oldu ve 30 haftaya kadar devam etti. Ayaklarımı soğuk suyla yıkayıp uyuyamaya çalışıyordum kuruyunca yine yanıyordu uykudan uyandırıyor nasıl birşeyse. Sonra kendiliğinden geçti 34 haftalığım şuan 4 haftadır felan yok gibi. Doktorada sordum basınç fazlalığı dediler elim avuç içlerimde yanıyordu