Arkadaşlar ben son adet tarihime göre 8+4 ultrasona göre 6+5. Kese var bebek yok, boş gebelik olabilir deyip önümüzdeki hafta yine çağırmıştı, yine yoksa kürtaj dedi ama benim betama bakılmadı. Ben sadece ilk öğrendiğimde bakıtmıştım 5 bin küsürdü. Sonra dün kendim yine gittim kan verdim, eğer düşüyosa bebek yoktur kendimi ona göre hazırlayım diye. Şimdi çıkmış sonuçlarıö 40 bin küsür. Çok yükselmiş. Bebek var mıdır yani, bilgisi olan var mı? Ağlamaktan helak oldum