Kızlar merhaba benim adetlerim çok düzensiz son bir senedir polikistik over sendromum var benim adetlerim dediğim gibi çok düzensiz 40-45 günde bir oluyordum ve ilk defa erken regl oluyorum sandım glifor kullandım bir hafta benim son adet tarihim 2 temmuz sonra 29-30-31′de başladı kahverengi akıntı öyle peçeteyle silince sadece görünüyor hatta ben de çok sevindim adetlerim düzene girdi dedim kahverengi akıntı o zamandan beridir hala devam ediyor yaklaşık artık 10 gün oldu bir 6-7 gün kahverengi akıntı geliyordu normal bir şekilde iki gündür de pıhtı pıhtı döküntüler oluyo bu sabah da simsiyah bir kan yani kaç gündür lekelenme ve pıhtı şeklinde vardı bu sabah da normal yapışkan adet kanı gibi ama simsiyahtı ve akşama doğru yoğunlaştı çok hafif kırmızıya döndü bazı lekeler bazı yerler ama hala simsiyah bu kimyasal gebelik mi hastaneye gittim fakat idrara baktılar sadece normal Beta hcg’ye bakmadılar idrarda da negatif çıktı aynı durumu yaşayan varsa lütfen beni Bir aydınlatabilir mi iki buçuk senedir çocuğumuz olmuyor ve benim ikinci gebeliğim bir türlü oluşmuyor