31 haftalık hamileyim ve sancım olduğu için devlet hastanesinde doğumhaneye girdim nst için. Neyseki bir sıkıntı çıkmadı. Ama orada biri doğum yapıyordu ve çığlık çığlığaydı. Normal doğum yapanlar bir aydınlatabilir mi? Çığlık çığlığa kalacak kadar mı oluyor? Çok korktum çünkü 😨 😞