Lillyyy Kızlar tam 14 haftalık oldum bugün sağ göğsümde inanılmaz bir ağrı var sanki bıçak saplanıyor sürekli bu nasıl geçer ağlıyorum ağrısından lütfen yardım edin
Nealakayahu Lillyyy canım bazen ağrılar yaşanıyor ben artık kendiliğinden geçmesini bekliyorum bişi fayda etmiyor parol alabilirsin anca geçmiş olsun ılık su ile masaj yap birde
Pink29 Lillyyy merhaba nasıl oldunuz acaba gectı mı ben de çok ağrı çekıyorum bıkac hafta önce Yıne ağrıdı tam bır saat sıddetlı parol aldım öyle gectı sımdı Yıne agrıyor
Pink29 mrp2023 merhaba 22.haftadayım bende de bıkac saattır şiddetli her ıkı göğsüm ağrıyor bılac hafta oncesınde Yıne ağrımıştı parol almıştım otle gecmıltı sımdı Yıne ağrıyor acaba sebebı ne Olabılır kı süt bezlerı gelışıyor dıye okumuştum ıns ondandır
Lillyyy Nealakayahu gerçekten dayanılmaz bir hal aldı sol göğsümde olsa kesin kalp krizi geçiriyorum zannederdim o derece
Lillyyy Pink29 geçti benim canım turşu istemişti yememiştim herkes o yüzden ağrıyor dedi turşuyu yedim 2 gün içinde geçti gerçekten onunla mı ilgili bilemiyorum tabii