2611seher_ Kızlar gebelikte antibiyotik harici idrar enfeksiyonuna çözüm var mı ? Özellikle ilk haftalarda!!!!
Ecisbicis 2611seher_ benim 9. Haftada çıkmıştı tahlillerimde, fakat doktorum 12 haftadan sonra kullanmayı önermişti, üromisin yazmıştı sonrasında, tek kullanımlık suya karışımlı toz, tek seferlik kullanmak yeterli gelmişti, bol su için
Edsrr 2611seher_ doktor antibiyotik verdiyse kullanmanı öneririm enfeksiyon tehlıkelı düşüğe vs sebep olabiliyor Allah korusun doktor nasıl bır tedavi önerdiyse ona uy. İç çamaşırını sık değiş asla nemli kalmasın ve tabiki bol bol su iç zaten havalar çok sıcak
edannnnur 2611seher_ c vitamini , yaban Mersin’i , turna yemişi kurusu yiyin mutlaka . Her gün çamaşır değiştirin ve yıkanın terledikçe çamaşır değiştirin başka çare yok haftalardır çekiyorum
altayimmm25 Haftadan bildiriyorum enfeksiyon geçmiyor hala devam ediyor hap hazır su fitiller falan yalan oldu yani
Deletedmom_182 Bana tek seferlik Monurol verdi. Çözelti. Geçti. Antibiyotikten çekinmeyin. Hamilelikte kullanılması güvenli olanlar var. Hem ilerlerse bebek için dhaa kötü