Mormaviyidover Kızlar 39+5 im dun sabah akıntım pembeydi doktora gittim nst de sancın yok bebeğin hareketlerini izle dedi eve geldim hala akıntım pembe geliyor bebek hareketini de hissediyorum varmı basına böyle bişi gelen???
YamurKarabulut Mormaviyidover canım selam 39+1 im gece sı şeklinde kanamam oldu ama az sabahda daha kıvamlı oldukça açık bişey geldi .. doktoeuma yazdı nişan o korkma dedi.sancıları ı takip et sesi . Bebek aynı hareket ediyor . Nst yaptırdım dayanamayıp sancı çıkmadı 😂