Zge12 Sevimaltnn canım hayırlı doğumlar diliyorum Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🏻
Busraa3542 Sevimaltnn 12 de sancılarım sıklaştı 14.45 de dogurdum ama hafıfte olsa sancım vardı sabahtan
Sevimaltnn Zumruduanka160 teşekkür ederim iyiyim dikişim var bi kaç tane otururken batıyor ağrı kesici yaptırıyorum geçiyor 🥰