Çatlama sonrası ne gibi belirtileriniz oldu? Göğüs ağrısı rastlanılan bir şey mi ve ağrıyı nasıl tanımlarsınız?
Bugün (tahmini ovülasyon ¾ Ağustos) göğsümde bir his başladı. Bıçak saplanır gibi bir acı oluyor. Spesifik olarak sol göğüs, göğüs ortasına doğru alta doğru yan taraf gibi.
Acaba ilişkili mi?