Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim kan ilacını hiçbir şekilde içemiyorum çok zorluyorum kendimi ama maalesef her içtiğimde kusuyorum çok rahatsız ediyor beni. İlk hamileliğimde hiç böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım Ama bu ikinci hamileliğim bunda içemiyorum. Benim gibi olan var mı acaba