prenses99 hamzaezel 3 tane test yaptim pozitif cikti ayri testler dun benimde boleydi sonra e nabizda duzeltilmis 1,279 yaziyordu Bugun 1279.6 yazio bende anlamadim
mavi123_ hamzaezel 5 in altında negatif oluyor diye biliyorum. Tabiki kan testi idrar testinden daha kesin sonuç veriyor. Zaten idrar testlerine artık pek güven yok yalancı pozitif Lee veriyormuş malesef
Lillyyy hamzaezel testlerin markası ne acaba bundan 6 ay önce testte net silik çizgi çıktı koşa koşa kan vermeye gittim negatif sonrasında regl olmuştum zaten
kuzeylianne hamzaezel muhtemelen hamilesin tatlım. İlk 5 veya 10 dk da çıkan sonuçlarda testler pozitif oluyor. Bende de testler pozitif cıkmıstı ama verdiğim kan negatif çıktı. Bir kaç gün sonra tekrar verdiğim kan ile de hamile olduğumu öğrendim. Şuan 32. Haftalığız.🙏🌸
Minamom_ prenses99 benimde aynısı oldu Reglime 1 hafta var bugün test pozitif kan verdim 1,48 cıktı nasıl oluyor anlamıyorum
Minamom_ prenses99 bende mesela değer 1,48 ve referans dışı diyor erken gebelik testim pozitifti kanda bu sekılde belirsiz
hamzaezel zeyka cnm ben az önce kaset test yaptım 30 dk sonra baktım ikinci cizki çıkmaya baslamis ve Altan pembe
hamzaezel zeyka cnm ben az önce kaset test yaptım 30 dk sonra baktım ikinci cizki çıkmaya baslamis ve Altan pembe
mavi123_ hamzaezel adet gününüzü bekleyin ozaman. Eğer adet olmazsanız bir kaç gün sonrası tekrardan kan testi yaptırın
havvanur2027 hamzaezel canım şuanda yumurtlama döneminde olabilir misin çünkü hamilelik testlerinde pozitif çıkabiliyor yumurtlama zamanı bana öyle olmıştı kaç kez heveslendim umutlandım ama sonunhep hüsrandı ama şükür şuanda 15 haftalık hamileyim
zeyka Malesef cnm sonucuna göre hamilelik yok eğer adet olmazsan aklında şüphe kalırsa 1 hafta sonra kan testini tekrarla. Herşey gönlünce olsun 🙏
prenses99 Minamom_ evet saglik ocaginda vercem herkes ole yazmis testler pozitif kan nasil negatif cikar anlamadim
efnanhiraa Minamom_ çünkü referans aralığı görmemişler sıfır olduğu için referans ondan öyle çıkmıştır ama sen gene tekrarla sıkıntılı gibi test sonucu
Minamom_ hamzaezel acaba çok mu erken baktırdık kana anlamadım ki bide senin normal değer çıkmış benim referans dışı rakamlar birbirine çok yakın
Minamom_ hamzaezel çözemedim kafayı yicem 1 hafta ver gerçi ama bi önceki gebeliğimle belirtiler aynı olduğuna o kadar emindim ki bende şaşırdım ne yapacağımı