Mutluaile1 bende mastt oldum, sütümde birikmiyor artık. Ama doymuyor diyemem, yeteri kadar kaka ve idrarlı bez değiştiriyorum. Ama göğsüme dokununca boş gibi. Emerken yutkunduğunu sızlandığını hissediyorum. Yani süt var ama terbiye olmuş diyolar ya , göğsüm terbiye oldu heralde 🤷🏼♀️